 | działań wspierających praworządność;
czytaj |
 | upowszechniania wiedzy nt. Konstytucji; |
 | stosowania preambuł w Ustawach; |
 | konstytucji o symbolach narodowych, ceremoniach;
czytaj |
 | konstytucji o pamięci narodowej i historycznej; |
 | konstytucji gospodarczej; |
 | konstytucji edukacyjnej; |
 | konstytucji ochrony zdrowia; |
 | konstytucji prawnej; |
 | konstytucji podatkowej; |
 | konstytucji monetarnej; |
 | konstytucji awansu społecznego, obowiązków, honorów i zaszczytów; |
 | konstytucji szlachectwa; |
 | naturalnych podatków dochodowych i
obrotowych; |
 | ustawy o stwierdzaniu zgonu i jego przyczyny - powołanie
KORONERA jako zawodu zaufania publicznego; |
 | ustaw dotyczących jakości zarządzania i administrowania; |
 | ustawy o licencjonowanym zarządcy gospodarczym
(powiernictwie gospodarczym); |
 | ustawy o doradztwie gospodarczym i doradcach gospodarczych jako zawodu zaufania
publicznego; |
 | ustaw wspierających samorządność, wolność obywatelską i gospodarczą; |
 | ustaw wspierających wolność i niezależność mediów; |
 | ustaw wspierających przedsiębiorczość, szczególnie start-up; |
 | systemu kreowania nowych przedsiębiorstw i przedsiębiorców; |
 | systemu wspierania i ochrony przedsiębiorstw, organizacji i instytucji
znajdujących się w kryzysie; |
 | ustaw wspierających polską przedsiębiorczość i innowacyjność; |
 | systemu wspierającego profesjonalny dobór kadr zarządczych i
administracyjnych; |
 | czwórpodziału władzy i społecznej kontroli nad sądownictwem
i pozostałymi władzami
czytaj |
 | nowelizacji ustawy dot. postępowania naprawczego przedsiębiorstwa,
ochrona przed wierzycielami w celu sanacji przedsiębiorstwa; |
 | nowelizacji ustawy o zatrudnieniu - aktywniejsze wykorzystanie Funduszu Gwarantowanych
Świadczeń Pracowniczych w czasie przejściowych trudności pracodawcy; |
 | systemu wspierającego aktywność zawodową młodych pracowników, umowy
formujące wspierane przez Państwo; |
 | systemu wyrównywania szans na etapie edukacji i zatrudniania; |
 | praktycznego kształcenia dzieci i młodzieży - propagowanie logiki i
retoryki oraz praktycznych zajęć przygotowujących do pracy, w tym zasad
gospodarowania i rachunkowości; |
 | wychowanie i kształcenia dzieci i młodzieży w świadomości historycznej i osiągnięć
przodków - w poczuciu dumy narodowej; |
 | wychowanie i kształcenie dzieci i młodzieży w aspekcie odkrywania kunsztów i talentów
(predyspozycji) jakie uczeń wykazuje; |
 | wychowanie i kształcenie charakterów społecznych uczniów z naciskiem na moralność,
etykę, honor, sumienność, odpowiedzialność, dotrzymywanie obietnic, rycerskość
- SZKOŁY KADECKIE; |
 | powstawania szkół charakterów, typu rycerskich, królewskich
- SZKOŁY RYCERSKIE; |
 | nowelizacji ustawy kodeks spółek handlowych w części dotyczącej obowiązku
wspólnika spółki kapitałowej w
części dotyczącej praw i obowiązków wspólnika, przez dodanie zapisów
o dbaniu i wspieraniu spółki w jej trudnych momentach oraz nie działanie
wspólnika na szkodę własnej spółki; |
 | propagowania rozwoju rzemiosła, wolnych zawodów szczególnie tych,
nastawionych na najwyższą jakość wyrobu, czy usługi; |
 | na rzecz lokalnych rzeczników praw obywatelskich (ombudsmanów)
wybieranych w wyborach bezpośrednich dla ochrony praw obywatelskich
obywateli danego miasta, powiatu, województwa utrzymywanych z budżetu państwa; |
 | na rzecz stworzenia niezależnych społecznych rzeczników (biegłych) w
danej dziedzinie - wskazywanych przez organizacje cechowe, z głównym
naciskiem na respektowanie przez nich zasad moralno-etycznych, wspierających
sprawy arbitrażowe i sądowe (eliminacja statusu biegłych sądowych) -
utrzymywanych z budżetu państwa ale z pominięciem struktur sądowych; |